A cikk első részében a felhasználóbarát weboldal felépítésére, és a keresőoptimalizálási munka fontosságára mutattam rá.
Valóban, a kettő együttes megléte rendkívül fontos, hiszen egy nagyon jó alapot ad a további online marketing technikák alkalmazásának.
Ne feledjük, hogy a legjobb az arany középút.
Ez azt jelenti, hogy - mivel az ember alapvetően vizuális lény- a weblapnak tetszetősnek, igényesnek kell lennie, viszont nagyon fontos, hogy a Google tetszését is elnyerje.
Nem is olyan könnyű dolog mindkét feltételnek egyszerre megfelelni, de törekedni kell rá!
A jó kereősoptimalizálási munka után következhet a linkmarketing, és a további látogatottság növelő technikák.
Fontos tudnunk, hogy a látogatottság növelés egy véget nem érő játék. Folyamatosan gondolnunk kell rá, sosem hagyhatjuk abba!
Ha kevés a látogatónk, rengeteg más online marketing eszköz létjogosultságát veszti.
Ha nincs látogató az oldalon, nincsenek hírlevél feliratkozóink, nincs kivel kommunikálni, nincs kihez beszélni.
A hírlevél marketing az egyik legfontosabb és leghatékonyabb online marketing terület, ezért mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy "kiszolgáljuk".
Nem szabad elfelejtenünk azt sem, hogy a weboldal szövegezésére is oda kell figyelnünk.
Ne feledjük, hogy sosem a grafika, sosem a vizualitás ad el.
A tetszetős weblap szerepe nagyon fontos az első pár másodpercben, hiszen elcsábítja a látogatót, és "továbbgörgeti" figyelmét a következő fontos fázisra, a szövegolvasásra.
Nyilván felesleges hangoztatnom, hogy ha ennél a pontnál elhal a projekt, akkor nem történik eladás, de még az érdeklődés fázisába sem jut el a látogató.
A kreatív webszövegírás tehát rendkívül fontos, és ennek megvannak a maga kis lélektani szabályai.
Az azonban itt is él, hogy ha nincs elég látogatónk, akkor nincs ki olvassa szövegeinket, vagyis nincs ki elcsábuljon.
Ma már rengeteg online marketing technikánk van arra, hogy látogató számot, majd a későbbiekben vevőszámot növeljünk.
Csak pár olyan területet említek, melyek nagyon jó hatásfokkal működtethetők:
- közösségi marketing
- online PR
- vírusmarketing
- blogmarketing
- direktmarketing (online)
A közösségi marketing, és a vírusmarketing segítségével például szintén folyamatosan növelhetjük weblapunk látogatottságát, és a felsorolt területek mindegyike alkalmas imázsnövelésre is.
Nagyon fontos tudnunk, hogy akárcsak egy vállalkozás marketingezésének, a weboldalunk marketingezésének is sokszínűnek kell lennie.
Az online marketingben sem elég csak 1-2 csatornán, csak néhány eszközön keresztül kommunikálnunk célcsoportunk felé!
A 60 órás Online Marketing Mester képzésen részletesen is végigmegyünk, és megtanuljuk az egyes online marketing technikákat, eszközöket.
A következő csoport június végén indul!
Részletek a képzésről:
Online Marketing Mester tanfolyam
Jelentkezési határidő június 25!
További webes szakmák itt:
Gyakorlat orientált informatika képzések
Szép hétvégét kíván Önnek,
Weinzierl Anett
felnőttképzési szakértő, és a
Netlogi C School csapata
Gyakorlat orientált informatika oktatás rugalmas időbeosztással!
www.netlogi-c.net
support@netlogi-c.net